Tack alla medlemmar som hjälpte till att göra fint på vårt område idag. Vi hade tur med vädret, tiden gick fort och fint fick vi både utanför området och inne i området.

Till er som inte hade möjlighet att vara med på städdagen, hör gärna av er innan för då vet vi mer exakt hur mycket korv mm som vi behöver köpa in.

For er som köpt gödsel: Tyvärr har det blivit ett problem med leverans nu till hösten. Det fanns helt enkelt inte tillräckligt mycket färdigbrunnen gödsel att köpa. Roberto har lagt en beställning och lovar leverans senast 15 mars 2016. Hoppas det inte ställer till det alltför mycket.

Hälsningar från styrelsen