Roberto kommer som vanligt att ta upp beställningar på stallgödsel. Priset är inte bestämt men förra året var det 220 kr för en hel kubik som är lika mycket som 12 kärror. Till en normalstor lott räcker det oftast med en halv kubik.

Förskottsbetalning gäller och beställning görs till Annica som vidarebefordrar till Roberto. När du gör din beställning får du ett svarsmejl med kontouppgifter för att sätta in  pengarna.

Gödseln kommer någon gång i mitten av september och då har man fram till städdagen på sig att ta hand om den. Tar du inte hand om din gödsel innan städdagen har vem som helst som gjort en beställning rätt att ta eftersom högen inte får ligga utanför staketet under vintern.