Nu har du som medlem möjlighet att beställa gödsel inför hösten. Det är Roberto som beställer precis som vanligt.

För att veta hur mycket han skall köpa behöver han veta snarast, dock senast 31 augusti, om du är intresserad.

1 kubik (10-12 kärror) kostar 220 kr inkl. frakt

1/2 kubik (5-6 kärror) kostar 110 kr inkl. frakt.

skicka ett mejl med din beställning till : annica.nilsson@forsans-tradgardsforening.se så får du kontonr där du betalar in den summa du beställt för.

Det är bra om du betalar i förväg, allra senast på höststäddagen den 4 oktober.