Miljögruppen informerar

KOMPOSTBYGGET

Nu har vi kommit lite längre i arbetet med den gemensamma komposten. Miljögruppen kommer under vecka 20 att titta på olika ritningar som vi samlat in och därefter bestämma hur vår kompost ska byggas, vilket material vi ska använda mm. Efter det beslutet kommer vi att köpa in material och ta kontakt med er för att se vilka som vill vara med på vår "kurs" i kompostbygge. Vi räknar med att börja jobba med det här senast vecka 22-23.

Den plats vi har fått anvisad är utanför staketet i hörnet av vårt område utmed vägen. (där vi tidigare hade gödsel).

Vi i miljögruppen hoppas att många av er är intresserade och vill delta.

2016-05-25.
mina anteckningar från kursen 'Svenska djur och växter, orienteringskurs, 7.5 hp' vid SU. https://github.com/Inkimar/plants-and-animals/wiki

Hej, jag och min kille är intresserade av att hyra en eller två lotter hos er. Ring mig gärna på 0732 182287. Vänligen Marie-Helena

Jag har bil och kan köra saker till tippen!

Prova att göra en egen hemsida precis som jag.