Kontakta mig

Intresseanmälan

Här kan du anmäla dig om du är intresserad av vår förening och vill bli medlem. Har du några andra frågor eller synpunkter går det också bra att lämna här.

Tänk på att det är en del arbete med att ha en kolonilott så du bör vara säker på att ha den tid som behövs för att sköta den på bästa sätt. De första åren kan man behöva avsätta ganska mycket tid för att få lotten som man själv vill ha den. Men man måste följa de regler som gäller för en odlingslott. Dessa hittar du under fliken REGLER här på hemsidan.
Som medlem hos oss är det också bra om man någon gång kan tänka sig något styrelseuppdrag i föreningen.
Vi vill också att du har ett intresse för att odla ekologiskt, dvs kompostera, gödsla med naturlig gödsel osv.

Vill du anmäla dig som intresserad fyller du i namnadress och telefonnummer. Det är också bra om du kan berätta lite om dig själv, vad just du har för färdigheter som föreningen kan ha glädje av. Det behöver inte enbart vara att du är duktig odlare utan det kan också vara att du är duktig på att tex snickra eller har erfarenhet och intresse av styrelseuppdrag.

Vår uthyrningsansvarige kontaktar dig när vi får någon ledig kolonilott.

Välkommen!

Obs! Det är viktigt med korrekta kontaktuppgifter så att vi lätt kan nå dig om det dyker upp någon ledig lott.

Skriv ditt meddelande här. Fyll i formuläret:

2016-05-25.
mina anteckningar från kursen 'Svenska djur och växter, orienteringskurs, 7.5 hp' vid SU. https://github.com/Inkimar/plants-and-animals/wiki

Hej, jag och min kille är intresserade av att hyra en eller två lotter hos er. Ring mig gärna på 0732 182287. Vänligen Marie-Helena

Jag har bil och kan köra saker till tippen!

Prova att göra en egen hemsida precis som jag.