Lars Krantz, känd från bland annat Rosendahls trädgård och Wij trädgårdar i Ockelbo kommer och inspirerar oss den 6 april.

Han berättar om biodynamisk odling och annat intressant.

Föreläsningen är gratis för alla medlemmar i nätverket SOS. Men hans föreläsningar brukar vara mycket populära så det är bra att anmäla sig i god tid för att vara säker på att få plats.

Platsen för föreläsningen är Ekobyn, Understensvägen 113, Björkhagen.

Anmälan görs senast 4 april på antingen telefon 08-55535232 eller till kjell.eklind@studieframjandet.se

Det är vi i Forsån som står som arrangörer till den här föreläsningen och om du tänker gå vore det jättefint om du kunde tänka dig att hjälpa till lite innan med att ställa iordning stolar mm. I så fall kan du kontakta Ingimar på telefonnr 070-6582414 efter kl. 17.