Hej alla medlemmar,

Som vi tidigare i somras gick ut med så kommer Roberto även i år att beställa gödsel direkt från ett närliggande stall. 6 kärror kostar 125 kr och 12 kärror det dubbla.

En del av er har redan meddelat att ni vill beställa och ni har också fått kontonr för inbetalning senast 10 september.

Ni som inte beställt men ändå vill köpa kan meddela mig så lämnar jag vidare till Roberto samt meddelar kontonr för betalning.

Gödseln levereras i mitten/slutet av september och vi meddelar när den kommit.

Hälsningar Annica och Roberto

min mejl är  silltrut2@yahoo.se