Välkommen till årets första städdag!

lördag 5 maj klockan 10.00-14.00.

Klockan 10.00 samlas vi vid huset för att stämma av vilka som kommit och delar ut dagens arbetsuppgifter. Vi kommer också att skriva de nya arrendeavtalen med varje medlem, gamla och nya, under dagen. Läs gärna på avtalen i förväg. Du hittar dem på FSSK:s hemsida, se ovanstående länk.

Under dagen bjuder föreningen på grillkorv och dricka.

Kom ihåg att det är viktigt att alla hjälps åt. Har du förhinder vill vi att du ringer vår ordförande Hassan Hassini för att ev. utföra något arbete i förväg.

Hassans telefonnr är 073-9096712.

Föreningen har beslutat att ta ut en avgift på 300 kr om du uteblir.

VARMT VÄLKOMNA!