I HUVUDET PÅ EN TRÄDGÅRDSMÄSTARE.....

Lars Krantz kommer med inspiration i vintermörkret och får oss att längta till våren. Han är känd från Rosendals Trädgårdar och Wij Trädgård.

Tid: Tisdagen den 28 januari kl. 18.00

Plats: Gårdshuset i Ekobyn, Understensvägen 113, Björkhagen.

Ta t-bana till Kärrtorp eller Björkhagen. Det finns plats att parkera din bil vid Kärrtorps idrottsplats precis bredvid.

Om du vill anmäla dig måste du göra det senast den 27 januari till 08-55535232 eller per mejl till kjell.eklind@studieframjandet.se. Din anmälan är bindande.

Föreläsningen kostar inget för dig som är medlem i någon förening ansluten till SoS, vilket vi på Forsån ju är. Övriga betalar 100 kr i mån av plats.