Skillebyholm är en kursgård som ger möjlighet att lära biodynasmisk odling med
antroposofiska inslag på högskolenivå. Skördemarknaden brukar hålla hög kvalité
och vara mycket välbesökt, se mer information på Skillebyholms webbplats:

Skördemarknaden är öppen från klockan 10:00 och framåt.

Pris: Resa och parkering till den som kör.

Resan: Farsta –Skillebyholm tur och retur är 10 mil och tar ca 50 min enkel resa.
Skillebyholm ligger 3 km söder om kulturhusen i Järna. Ordna samåkning i föreningarna
och betala föraren för resa och parkering.

Se till att vara på plats i Skillebyholm strax efter kl. 10 om ni vill ha en bra
parkeringsplats, man kan annars få parkera långt därifrån. Det är alltså lämpligt att åka
från Stockholm vid 9-tiden.

Det finns lunch att avnjuta i växthusen och fantastisk fikabord under äppelträden.

Britta kommer att visa Örtagården samt komposter kl. 13.30. Vi träffas vid Örtagården.
Ingen avgift.