Fick idag reda på att vår "gamle" ordförande och tidigare medlem i föreningen, Ingvar Vik, lämnat oss den 23 juni. Vi kommer att sakna Ingvar som mötesordförande på våra årsmöten. Ingvar kom alltid, oavsett väder, och ställde upp för den förening han tillhört i många år.

Det var alltid en glädje att möta honom, med sin lågmälda humor och sitt stora kunnande var han även efter att han lämnat vår förening en tillgång.

Begravningen kommer att ske den 30 juli kl. 13.45 i Hoppets kapell. Är det någon från föreningen som vill närvara, meddela Annica eller Ruth så gör vi sällskap.