STÖLDER MM INATT ELLER IMORSE

Som ni säkert redan sett har det varit ganska mycket stölder inatt eller imorse i vårt område. Bara matnyttiga saker, lök, potatis mm. Min kålrabbi var uppryckt men slängd på backen igen, men löken borta. Vilka som stal inatt vet vi inte, men vid 19-tiden uppmärksammades  två tjuvar trots att området var fullt med kolonister. De kom från en lott med lök i en påse. De tjuvarna vet nu att de är igenkända med namn och kommer nog inte tillbaka.

I övrigt får vi hjälpas åt att vara i området olika tider på dygnet, gärna väldigt tidigt på morgonen eftersom det verkar vara den vanligaste tiden för stölder.

Hej !

Jag är intereserat att ställa mig I kö för en kolonilott. Och va medlem i koloni föreningen. Vill gärna ha mer information. Hur lång tid ska jag veta.

Jag är intresserad att ställ mig i kö till koloni.

Susan

Tack för varmt välkomnande hälsar vi på andra sidan ån. Hoppas att ni hade ett fantastiskt firande!

Hej Forsån, Robban här ledamot i styrelsen i Larsboda på andra sidan ån. Vore det inte på plats att vi träffades? Ni är hjärtligt välkomna att hälsa på oss!